Barang customer dah sampai kan??? Tahniah.. 

Pastikan dorang check semua barang2 ade, terutama simkad. Dan JANGAN BUANG SAMPUL POS LAJU selagi customer x confirm semua barang2 ade. Ia diperlukan untuk buat TUNTUTAN ataupun REFUND.

Cara- cara untuk mendaftar:

Step 1: 
Setelah customer dapat simkad, minta customer hantar maklumat2 berikut:

Nama penuh (seperti dalam IC): 

No S/N(rujuk belakang simkad): 

No PUK(rujuk belakang simkad)
No IC: 
Alamat rumah: 
Poskod rumah: 

Step 2: 
Daftarkan menggunakan WhatsappTulis semula maklumat yg customer bagi ke dalam Whatsapp. Ikut contoh format dibawah. Selepas tu, hantar ke No DEC: 0105335793

Cth maklumat drpd customer:-

Nama (seperti dalam IC): Nazrah Binti Kamaludin
No S/N: 00
81783692
No PUK: 29616936
No IC: 660425055036
Alamat rumah: No 88 Jalan Titiwangsa 2 Taman Bukti Seremban N.Sembilan
Poskod rumah: 70400

Contoh format dalam Whatsapp:-
Nazrah Binti Kamaludin 81783692 29616936 660425055036 No 88 Jalan Titiwangsa 2 Taman Bukti Seremban N.Sembilan 70400 idp1289275

Penting: 
Masukkan No IDP awak selepas "POSKOD". Pastikan no idp betul!!! Kalau silap, x boleh dibetulkan.

Note: Kalau x ingat No IDP, tanye upline anda.


Cth dalam Whatsapp:

Selepas tu awak akan dapat satu whatsapp yg mengandungi Member ID @ no IDP customer seperti gambar di bawahSend maklumat tersebut kepada customer sebagai bukti pendaftaran.

Cth dalam Whatsapp:


***Sebarang Pertanyaan, Whatsapp Amirul +60132548753 ataupun Upline anda...