Pastikan dorang check semua barang2 ade, terutama simkad. Dan JANGAN BUANG SAMPUL POS LAJU selagi customer x confirm semua barang2 ade. Ia diperlukan untuk buat TUNTUTAN ataupun REFUND.
Cara- cara untuk mendaftar:
Step 1:
Setelah customer dapat simkad, minta customer hantar maklumat2 berikut:
Nama penuh (seperti dalam IC):
No S/N(rujuk belakang simkad):
No PUK(rujuk belakang simkad):
No IC:
Alamat rumah:
Poskod rumah:
Step 2:
Daftarkan menggunakan Whatsapp. Tulis semula maklumat yg customer bagi ke dalam Whatsapp. Ikut contoh format dibawah. Selepas tu, hantar ke No DEC: 0105335793
Cth maklumat drpd customer:-
Nama (seperti dalam IC): Nazrah Binti Kamaludin
No S/N: 0081783692
No PUK: 29616936
No IC: 660425055036
Alamat rumah: No 88 Jalan Titiwangsa 2 Taman Bukti Seremban N.Sembilan
Poskod rumah: 70400
Contoh format dalam Whatsapp:-
Nazrah Binti Kamaludin 81783692 29616936 660425055036 No 88 Jalan Titiwangsa 2 Taman Bukti Seremban N.Sembilan 70400 idp1289275
Penting:
Masukkan No IDP awak selepas "POSKOD". Pastikan no idp betul!!! Kalau silap, x boleh dibetulkan.
Note: Kalau x ingat No IDP, tanye upline anda.
Cth dalam Whatsapp:
Selepas tu awak akan dapat satu whatsapp yg mengandungi Member ID @ no IDP customer seperti gambar di bawah. Send maklumat tersebut kepada customer sebagai bukti pendaftaran.
Cth dalam Whatsapp: